Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Friday, February 8, 2013

Setia Hujung Nyawa


Semalam tepat jam 8 malam tamatlah sudah riwayat cerita feveret ku Setia Hujung Nyawa itu . Lepas ni rindu la aku kat Zain Hakimi . Mana nak tengok dia lagi ? Dah la sweet...hensem, romantik.. Huhh wujud ke lelaki macam dia kat dunia realiti ni ? Kalau lah wujud...... 1 dalam sejuta je kot . Tu pun mesti berebut-rebut  gadis-gadis nak ngorat . Confirm ar melepas kan . 

Jenis orang macam aku ni kalau tengok cerita yang sweet-sweet yang romantik gitu tu memang terangkat ar bontot . Macam lucah kan? Haha... Terangkat bontot tu macam perumpamaan laa.. maknanya aku berada di-awang-awangan, dalam dunia khayalan yang ada hanya aku, Zain Hakimi dan perempuan-perempuan yang cemburu . Huahuahua.. sila lah lempang muka ni sekali ! 


Bila tengok episod finale semalam aku rasa macam baru lepas putus cinta lak. Sedih ada, happy ada, jeles pun ada... Tapi sedih tu lebih sikit sebab lepas ni tak dapat ladi tengok aksi-aksi comel my Zain Hakimi :( . Pastu sedih bila tengok Ikram nangis teringat masa dia dengan El dolu-dolu, macam pernah jadi kat aku dulu la.. huhu.. Happy sebab Zain and El bahagia , happy pun sebab aku bayangkan aku ni El.. hahaha... kelaut da ni !




1 comment:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.