Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Thursday, February 7, 2013

Pengantin Lama

Selalu pengantin baru ni pengantin lama pulak ek ? Sebab pe lama ? Sebab baru sekarang aku nk enterprem gambar-gambar dorang.. huhuhu.. Hari-hari adik aku memekak "mana gambar? mana gambar ?". Bingitttt...
Actually tak menyempat nak edit . Nak edit kat rumah laptop aku tu dah nak masuk usia emas, slow motion je.. Terpaksa la edit kat ofis . Bila kat ofis pulak kena curi-curi edit..kang kantoi nahas aku . Bila curi-curi edit tu memang amik masa la, satu gambar mahu dua tiga hari . 

Aku baru sempat bagi dia dua gambar setelah beberapa minggu da dia kahwin . Hehe . Ni pulak keje kat ofis makin bertambah setelah keletakan jawatan Puan Elena Bardan . So keje edit meng-edit ni tertangguh la sampai bila aku pun tak tahu... Layan kan jela gambar yang ada ni...





















2 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.