Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Thursday, December 20, 2012

Happy birthday my LUVLY mom !

Ok patutnya entry ni aku buat last month . But disebabkan masalah teknikal kat gambar-gambar sekalian tu so aku postpone la ke this month .

Actually my mom birthday's on 24 November . Even dah berapa kali aku wish kat mak but today i gonna shout it here, in my blog...

HAPPY BIRTHDAY MAK !! I LOVE U MUCH MUCH.. MMUAAAHHHH !!

 25 November pulak hari jadi adik aku yang ketiga . Sebelah-sebelah je dengan mak aku . So every year memang mereka akan di-celebrate together-gether .

Kitorang adik beradik plan nak buat suprise kat mak . Kira suprise kecik-kecik'an je . Mula-mula aku ingat nak buat sendiri je kek coklat aku yang sedap tu . Tapi bahan bahannya tak cukup pastu banyak kerja lain tak setel lagi so petang 24 November (sabtu) tu aku order la kek last last minutes. Nasib baik la kakak yang selalu kitorang order kek kat dia tu boleh ngam-ngam soi .

Pastu aku standby bahan bahan nak buat burger bakar . Buat menu simple2 je sebab kita-kita adik beradik je . Ni kali ketiga aku buat burger bakar . Aku dapat resepi kat internet . Simple and sedap . Kalau nak resepi pandai-pandai la google sendiri ek .

Masa dibakar dan selepas dibakar
Kakak dengan abang ipar aku pulak datang bawak kepak ayam madu . Nyum nyum !

Kepak ayam madu and tongkeng ayam

So tugas memanggil mak aku balik rumah aku bagi kat adik aku yang ketiga. Yela bapak aku kan bukak kedai makan . Masa mak aku memang banyak habis kat kedai tu la . Adik aku call mak aku minta mak aku balik konon-kononya nak discuss pasal kenduri dia bulan 1 ni ..

Sampai-sampai mak aku kat depan pintu rumah kitorang terus nyanyi lagu happy birthday . Ter'anjat' mak + muka terharu...

Muka terharu mak :)
Hembus lilin together-gether

Lepas potong kek mak suap kan kat kami adik beradik . Cuma adik aku sorang lagi je tak dapat disuapkan sebab dia kat plkn. kesian dia..huhuhu..









SAYANG MAK DUNIA AKHIRAT :)

No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.