Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Friday, December 14, 2012

Selamanya HARIMAU MALAYA !


Even Malaysia tak dapat teruskan perjuangan ke final Piala AFF Suzuki 2012 disebabkan dek refferee k-pop yang macam harrrr tu, aku sebagai rakyat Malaysia dengan bangganya akan tetap setia menyokong team HARIMAU MALAYA forever-ever after ! 

*Hahh nampak tak betapa serius dan bersemangatnya ayat aku tuh ?! Jangan risau yer abg -abg harimau malaya, adik disini sentiasa support abg-abg yang hebat-hebat tu ! hewhewhew :p

Tapi memang game malam tadi penuh dengan ketidakadilan la. Paling aku tak puas hati bila Fadhli Shas kena kad merah. Ada ke patut ? Sedangkan si player thailand tu yang siku dia . Ishhh geram . Aku rasa refferee tu kena balik korea buat plastic surgery jadi actor lagi bagus . Jadi reff pun bias ! Takkan kena bayar kot ?? Ini tidak adil tidak adil tidak adil.... (macam lagu Yuna laks).

Sian muka cik abg Farizal Marlias kena sepak ngan player thailand kapunkap. Yang reff dok nengok tiup wisel je . Kad da habis ke nak bagi reff oii ??? Memang hampir-hampir nak mencarut je la aku tengok game semalam . Tapi nak buat macam mana, dah bukan rezeki kita nak ke final . Dorang dah buat yang terbaik cuma aku rasa formasi tak berapa nak ong . And player penting pulak banyak yang injured . Nasib !

Oh ye nak cerita ni, masa 1st match semi final hari tu i olls pergi nengok kat stadium taw u olls . Yelaa nak bagi aura semangat kat abg-abg Harimau Malaya . Sampai sakit tekak i olls bersorak !








hahhh semangat kannnn ??

No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.