Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Wednesday, August 29, 2012

Oppa Gangnam Style !


Op Op Op Op Oppa Gangnam Style ! hahaha.... ketinggalan zaman betul aku . Semalam baru aku tahu pasal video nie. Orang dah lama kecoh aku je tertinggal . Tu pon bila aku log in Twitterland baru aku perasan orang dok tweet-tweet op op op op .

Tak silap aku penyanyi ni rapper dari korea . Tak sampai berapa bulan kot dia tiba-tiba famous disebabkan tarian Gangnam style dia tu . Kalau sape-sape nak exercise tu boleh la tiru style dia ni . huhu... 



 
Yang kat blah bawah tu video parody . Tu pon famous gak, dah beratus ribu view .  Tajuk dia Suasana Gangnam Raya by Anak cucu tok Haroon . Dorang medley dengan lagu Suasana Hari Raya . Memang sporting arr family dorang ni .  
p/s : rasa-rasa teringin tak nak buat video parody macam ni?? huhu... macam nak buat je kan :)

No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.