Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Wednesday, July 4, 2012

Gig Triple Play – Hujan, Bunkface and Nidji ! [part 2]

Konsert start pukul 8.30, live dekat TV9 . Band Bunkface yang merasmikan pentas dengan lagu More . Ada tiga empat lagu jugak la dorang main antaranya Panic and Kita Perang Kita Menang. Lepas tu dorang bawak dua lagu lagi dari dua kumpulan yang lain (Hujan & Nidji) . Lagu band Hujan dorang nyanyi lagu Lonely Soldier Boy, lagu Nidji pulak lagu dorang bawak lagu Shadow . Memang terbaekk la wa cakap sama lu ! Lagi-lagi dengan Sam yang handsome and gila-gila tu *melted*. Hahh bergegar KL Live sekejap bila kitorang melompat-melompat. haha!


BUNKFACE !

Lepas Bunkface turn Juara Versus pulak buat persembahan . Aku memang suka suara Noh . Suara dia unik and tu yang buat sedap. Kan ?! Hujan bawak lagu berhantu dorang masa kat versus "Lamunan Terhenti" . Mantap ! Hujan pun ada nyanyi lagu Ekstravaganja (Bunkface) and lagu popular Nidji, Laskar Pelangi .



HUJAN !

And Nidji is the last band yang buat persembahan malam tu . Frankly speaking, aku tak pernah pun follow band nie . Aku tahu dua tiga lagu dorang yang agak fofular macam Laskar Pelangi,Sang Mantan,Hapus Aku,Bila Aku Jatuh Cinta . Tapi aku tak pernah pun amik tahu pasal dorang . Vocalis dia pun aku tak kenal . Tapi......bila tengok persembahan dorang malam tu memang aku teruja ar ! Dia punye vocalist giler energetic dengan gaya menari dia ala-ala gedik tu . Tergoda aku ! Haha . Balik tu aku terus declare jadi Nidjiolic :p Malam tu dorang bawak lagu Disco Lazy Time, Save Me apa lagi ntah .  Dan juga lagu Situasi and Muda dari Bunkface and Hujan .



Ending persembahan tiga-tiga band berkolaborasi nyanyikan lagu Biarlah dari Nidji . Ni gig yang paling best pernah aku pergi . (cehh macam selalu pergi :p) . Baru kali kedua. Haha . Apa-apa pun Gig Triple Play terbaekkk !








No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.