Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Tuesday, July 3, 2012

Gig Triple Play – Hujan, Bunkface and Nidji ! [part 1]





Sabtu malam minggu baru ni aku pergi tengok konsert Gig Triple Play kat KL Live . 3 band perform malam tu, HUJAN , BUNKFACE and NIDJI . Ni kali pertama aku jejak kaki kat KL Live . Aku pergi berdua dengan member . Gamble je naik motor ikut direction google map kat handphone aku . Haha . Da nak sampai tu sesat sekejap sebab salah masuk lorong . Dah la minyak nyawa-nyawa ikan . Terpaksa la pusing-pusing cari petrol pump dulu .

Actually kitorang da lambat . Patutnya kena collect tiket sebelum pukul 8 . Tapi pukul 8 kitorang still lagi mencari-cari jalan . Oh ye ! Aku dapat tiket tu sebab aku menang kuiz kat blog Budiey, blogger famous amos tuu ! Thanx Budiey ! And sebenarnya decision untuk pergi tu last minit punye . Sebab member aku yang patutnya pergi dengan aku tu tak dapat pergi lak . Aku ingat nak burn je tiket tu . Tapi nak dekat-dekat pukul 5 tu baru aku teringat nak contact kawan sekolah yang aku jumpa kat wedding ex schoolmate kitorang tengahari sabtu tu . Nasib baik la dia on ! 

Kami sampai sana dekat pukul 8.30 . Nasib baik konsert tak start lagi . Cepat-cepat pergi collect tiket then terus masuk dalam . Wahhh seramai-ramai manusia ada kat dalam tu ! Ramai kauuuu ! huhu .






Before konsert start kita camwhoring dulu yer ! Kat satu sudut tu de tempat khas untuk snap pic . Sudut untuk gambar Polaroid kot namanya, lebih kurang camtu la . Tapi disebabkan aku tangkap gambar guna camera handphone murahan sony xperia aku tu so gambarnya tak ada la polaroid sangatt. Tengah syok-syok camwhoring datang sorang mamat ni dekat aku then bagi aku satu kotak kecil . Yang kelakarnya aku tak pandang pun muka mamat tu, aku blurr sekejap pandang kotak tu .huhu. Bila aku toleh dia da blah da pun . Tak sempat nak say thanx ! Dalam kotak tu ada air mineral, gig triple play badges and sticker . Kalau ikutkan kotak tu dorang jual Rm15 sekotak . Dah rezeki aku dapat free :)















No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.