Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Wednesday, June 27, 2012

Kenapa ? Mengapa ? Entah laa....

Kalau ini dugaan mu Ya Allah, aku redha . Kau uji sebab Kau tahu aku mampu . Mampu menghadapi walaupun perit . Kadang-kadang aku berpikir, kenapa aku ? kenapa kami ?? Hanya Dia Allah swt yang tahu rahsianya .

Tak baik mengeluh ! Patutnya bersyukur taw . Sebab kita antara orang terpilih yang diduga oleh Allah :) Sebab Allah tahu kemampuan hamba-hambanya . Sekarang ni pun aku semakin menjadi seorang yang tahap kesabaran dia tinggi la jugak..huhu . Dulu pantang dicuit, hahh meletup dejavu di kinabalu kauuuu..eh ?!

Sebenarnya aku tengah nak menceriakan hati sendiri . Hati aku tengah sedih . Puas aku bermonolog dengan hati nie, tapi dia x mauu jugakk . Apa mau buat ? Emmm...aku tak suka 'keadaan' tadi . aku tak suka . tak suka . tak suka ! Aku tak suka 'keadaan' tadi berulang . Aku takut nanti jadi lebih teruk . Aku taknak bermusuh-musuhan.....Ya Allah jauhkan lah kami dari perbalahan yang memecah belah kan persaudaraan .

Aku sayang semua, aku sayanngggg sangattttt . Even aku tak pernah tunjuk terang-terangan . Aku nak korang tahu aku sayang semua orang-orang kat sekeliling aku . Aku sayang family aku ! 

 




.
.
.
.
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.