Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Monday, May 14, 2012

Happy Mother's Day Mak !

Hari ni hari Ibu , esok hari aku . eh ? Dari semalam lagi da wish kat mak . Dah cium-cium tiak mak :p Wangiii... ! huhu.. Sempena Hari Ibu ni mak masakkan kami lauk special , Nasi Hujan panas dengan Ayam Masak Merah . nyumm nyumm . Patutnya anak yang masakkan untuk mak tapi mak pulak yang kena masak . Air tangan mak lagi sedap katanya :)

Selamat Hari Ibu MAK . Mak la insan yang paling angah kasihi dan cintai lebih dari segalanya . Chewahh ! Betol , dunia akhirat !


ini emak saya !


Nama panggilan mak aku MANJE . Sebab tu orang kata aku anak manje . Bukan sebab aku anak kepada cik Manje tapi sebab memang aku manje . hehek . Ekceli mak aku cakap dari kecik lagi arwah atuk dengan wan panggil mak aku Manje.  Suweett kan ?

Mak banyak berkorban untuk kami, 6 orang beradik.. 2 pompuan 4 laki-laki . Dah la kami ni memang jenis nakal and degil , macam-macam perangai lak tuu. Mak sangat tabah . Macam-macam dugaan Allah bagi kat mak , dari kami kecik sampai dah besar ni apa yang mak buat semua demi kami . Aku tengok kesusahan mak , aku tengok kepayahan mak segala penat lelah . Besarnya pengorbanan mak, hanya Allah saja yang dapat membalasnya .

Mak, selamat hari ibu . Angah sayang mak dunia akhirat . Mak la permata yang berharga bagi angah . Mak selalu ada bila angah sedih, bila angah sakit, bila angah suka . Mak selalu ada untuk kami anak-anak mak . Kalau boleh tiap-tiap malam angah nak tidur dengan mak , nak peluk mak , nak cium tiak mak . Angah nak selama-lamanya dengan mak . Angah nak jaga mak . Angah nak balas pengorbanan mak . Ya Allah, kau berikanlah kesihatan yang sempurna kepada ibuku, Kau jauhkanlah ibuku dari penyakit-penyakit yang memudaratkan dan Kau jauhkanlah ibuku dari perbuatan busuk hati orang-orang sekeliling kami , Kau berkatilah ibuku Ya Allah, Kau panjangkanlah umur ibuku Ya Allah . Hanya padamu ku meminta . Yang Maha Esa, Maha Pengasih, Maha Penyayang.....




 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.