Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Wednesday, April 25, 2012

Pegilah kau dari hati, biar rasa ini mati disini...

Andai tiada cinta , tidak kita sampai hingga disini . Andai tiada hati , tidak kita punya perasaan ini . Allah sering menguji , tapi segala dugaan kita harungi . Pahit,manis,suka dan duka…senyuman itulah pengubatnya . Gelak tawa itulah penawarnya .

Jika air mata kadang menitis , pantas diseka dengan kata-kata manis . Biar janji selautan , biar kata-kata tiada sempadan…walau kita tahu, yang kita hanya mampu merancang . Hanya Dia yang menentukan .

Memang ku akui , kepercayaan padamu terlalu tinggi…sayangku padamu tebal beribu inci , cintaku jua tidak bertepi  Tapi apakan daya diri ini , sekian lama yang kita lalui… Namun kini kau tegar menodai . Kau berpaling dari hati , kau curangi cinta yang ikhlas ku beri !

Mana pergi janji sehidup semati ? Mana pergi cinta yang kononnya segunung tinggi ? Mana pergi sayang yang selautan api ? Mana? Mana semua ini ?

Aku tak rela berpisah hati . Aku tak rela cinta berkubur disini . Aku tak rela kau pergi dari sisi !

Tanganku sedaya upaya menahanmu . Kakiku berlari pantas mengejarmu . Cuba ku capai hatimu yang kian jauh…

Namun…kau terus berlalu . Merelakan perpisahan yang berlaku… Mungkin ini pinta hatimu . Agar kita tidak lagi bersatu .

Aku kuatkan hati , aku tabahkan jiwa . Aku ingin buang cinta yang lama bertakhta . Aku ingin singkirkan kuntum-kuntum rindu , biar ia layu keguguran .

Pergilah kau dari hati , biar rasa ini mati disini .


 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.