Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Tuesday, April 16, 2013

Hadiah hari jadi untuk si dia


Assalammualaikum...

12 haribulan yang lepas harijadi encik tunang tersayang.. tak sempat nak sambut lagi sebab dia pun busy. Lagipun hadiah untuk dia tak beli lagi. Emm la ni duk pikir nak beli apa la untuk dia....?
Susah jugak kan nak bagi hadiah kat lelaki ni. Kalau perempuan tu macam-macam kita boleh belikan... teddy bear ke, sepit rambut ke, brooch ke, handbag ke kannn . Aku siap tanya pakcik google la nak bagi apa untuk tunang ku ni.. Semua yang pakcik google jawab aku dah bagi time birthday dia yang lepas-lepas...wallet,perfume,jam,baju,tali pinggang. 


Tapi sejak aku balik dari jalan-jalan dengan adik + bini & along + laki dia malam sabtu hari tu...aku dah tahu dah nak beli apa ! Aku dah aim dah benda tu... hehehehe ... tunggu hujung bulan nanti aku beli. Sekarang tengah -tengah bulan, musim pokai so segala perbelanjaan ditangguh hingga hujung bulan :)

Benda alah ni la aku nak beli ! :p


No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.