Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Monday, November 5, 2012

Semua dah besar.....




Rindunya zaman kanak-kanak ribena !! Rindu time kecik-kecik main dengan along and adik-adik . Rindu sangat la wey :( . Time hujan macam ni lagi la banyak kenangan dolu-dolu datang menyinggah ... errmmm....sadisnya rasa hati .

Sekarang...

Semua da besar belaka . Dah kahwin, dah nak kahwin, dah jadi tunang orang, dah jadi bapak orang dah pun . Sorang-sorang keluar dari teratak manja ni, keluar nak bina family, nak berdikari... Dulu semua stay satu rumah, main sesama, gaduh sesama, ketawa sesama,menangis sesama,ku bersumpah kita kan kekal bersama...(eh da macam lagu Teman Pengganti laks).

Kakak aku da masuk 2 tahun kahwin . Adik aku yang no 2 da ada dua orang anak . Adik aku yang pertama nak kahwin dah next year . Adik aku yang no 3 baru habis spm now ada kat PLKN and adik aku yang last next year masuk form5 . Aku ? ... baru lima bulan jadi jadi tunang orang . :) Bila nak kahwin tu jangan tanya dulu, sebab aku pun tak confirm bila....hihihi.

Sekejap je adik-adik aku dah besar. Dah matang . Rindunya time dorang kecik-kecik dulu !! Rindu buli dorang .....



No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.