Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Wednesday, November 28, 2012

Nora Basik masterchef malaysia season 2 tersingkir... :(


Assalammualaikum....morning wednesday !!

Eventho cerita ni boleh dikategorikan agak ketinggalan zaman, tapi pedulik la. Aku nak cerita jugak . :p

Aku tak la tengok sangat program masterchef ni , sebab rumah aku tak pasang astro ye . Kalau pasang pun membazir sebab tibi kat rumah tu hanya digunakan waktu malam je kalau hari-hari biasa . Tuh pun kalau ada cerita best .Kalau tak ada terperap la dia kat situ tak bernyawa . -_-



Aku follow pasal berita-berita hangat masterchef ni kat facebook and youtube je . Tengok ulangan . Sebelum ni tengok ala-ala kadar je, macam jeling-jeling manja gitew . Tapi sejak season 2 ni la aku agak semangat jiwa dan raga membelek facebook masterchef ni tiap-tiap hari . Sebab apa ???! ..... Hahhh sebabnya classmate aku masa kat Uitm dapat masuk program ni ! Agak bangga la jugak aku bila dapat tahu dia terpilih . Ter'anjat' pun ye gak sebab dolu-dolu takde lak dia tonjolkan bakat memasak dia tu .


Nora ni memang aktif sukan . Dulu dia pemain squash . Tapi sekarang da main rugby . Wakil negara lagi .  Hebat kan ? Sampai sekarang aku tak sangka si Nora ni minat masak rupanya . Dalam ganas-ganas dia tu la kan...macam-macam jenis benda dia boleh masak . Sampaikan setiap benda yang dia masak kena puji dengan chef-chef tuu . Kudoss !

Tapi mungkin rezeki dia tak sampai ke final . Dia da kecundang sebab kesilapan kecik wey . Kecewa gak aku but nevermind, she did a great job ! Sampai jugak ke TOP 7 hokey ! Proud of her....

Good job Nora and Gudluck in future ! Bila lah nak rasa kau masak ni...lapar da ni ! huahuahuahua

Facebok Nora : MasterChef Nora Basik
Twitter Nora : Nora_Basik
p/s : meh aku selitkan sikit gambar-gambar masa kami kat Uitm





No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.