Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan. Selamat Berpuasa ye ! :)


Alhamdulillah...malam tadi penyimpan mohor-mohor besar dah umumkan tarikh bermulanya puasa. Rasanya semua orang dah tahu kan. Actually aku tahu dulu dari korang-korang semua sebab aku da sms pakcik ni awal-awal . Yelaa pakcik ni kan atuk kepada kawan aku punye kakak punye adik ipar punye sepupu punye nenek sedara punye abang . Ok merepek ! :p

Sempena bulan puasa ni aku nak minta maaf la pada sesiapa yang terasa dan merasa apa yang kau rasa pasal apa yang aku tercakap dan bercakap, terbuat dan membuat atas segala percakapan dan perbuatan ! Haa panjang tuu...takyah tunggu raya nak maap-maap ni . Bukan apa, kalau boleh nak jalani ibadah puasa dengan tenang dan ikhlas :)

InsyaAllah  kalau tak ada halangan bulan puasa ni nak pergi terawih banyak-banyak kali. Nak kurangkan dari tambah dosa, al maklumlah...kadang-kadang kita tak sedar yang kita da buat dosa kecil kan. Termengumpat ke, terkutuk ke...

Kalau ada rezeki boleh buka puasa berjemaah ek ! hehe... Eh pada yang terrrrrrlupa niat puasa tu (yelaa puasa kan setahun sekali) meh kita sama-sama menghafal ye ! :) 


Selamat Berpuasa !




 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.