Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Friday, June 8, 2012

Aku Tak Pandai Menaip :)

Serius ! Aku tak berapa pandai menaip , sebab tu lah blog aku macam tak maju ke depan . huhu . Bila nak update blog je mesti pikir-pikir dulu, apa yang aku nak cerita ? Kadang-kadang ada idea . Kadang-kadang blurrr -_- .  Time blurr tu lah peratus kemalasan over limit . And because of that blog aku akan tersadai berhari lamanya . .sampai aku terlupa !

Actually aku lebih suka bermonolog dengan hati . Lebih mudah katanya . Tak perlu menaip, tak perlu idea . Hati aku sentiasa ada 'memang la semorang ada hati !' , sentiasa bersedia untuk terima keluhan luahan perasaan aku . Sampaikan hati aku sakit hati . Eh ?!




Dulu aku pernah try tulis diari . Kononnya nak kongsi suka duka aku dengan diari . Tapi haremmm... dua tiga hari je bertahan . Lepas tu diari entah kemana . Eh tapi aku suka beli diari ! Banyak diari-diari kosong collection aku since 2010 . Tapi banyak dah bagi adik-adik aku sebab aku pun tak guna . :p

Sekarang ni aku mula beramah mesra dengan blog :) . Mula berkongsi perasaan dengan blog . Mula bercerita dengan blog . Mula berkongsi gambar dengan blog . Supaya bila aku bosan aku akan tengok blog and akan refresh memory-memory indah aku :) chewahh !

Tapi....AKU TAK berapa PANDAI MENAIP . Ayat-ayat aku tak indah, tak menusuk kalbu,tak ada sense of humor . Yang aku nampak hanyalah ke-skema-an dan ke-tungganglanggang-an :p . Tapi itulah aku :) . Aku taip sesuatu dengan ayat aku . Aku tak meniru gaya penulisan orang . Cuma aku ambil inspirasi je dari mereka, sang blogger-blogger famous .

Banyak benda sebenarnya aku nak post kat blog nie . Tajuk sentiasa ada tapi bila time contents dia aku jadi kering idea. Huhu . Bila banyak idea memang sampai mencurah-curah tapi time tulah busy sedikit so x menyempat nak upadate . Dugaan kan ? Sabar je la .




No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.