Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Saturday, May 26, 2012

Dulu aku sendiri, Kini masih sendiri !

Cewahhhh macam tajuk lagu kan ? Eh aku bukan nak cerita pasal sendiri-sendiri ni . Sebenarnya aku kebosanan sebab aku sendirian ! Sumpah aku tengah bosan ya amat ni . Duduk sorang-sorang dekat rumah ni membosankan aku . Adik-adik mak abah semua keluar bawa diri . Tinggal lah aku sensorang ...  Melayan perasaan yang tak berapa perasan ni , sambil tengok cerekarama tv3 apa tah tajuk dia .Huhu . **oh ye tajuk dia "peluang kedua" !**

Huwaaaaaaa ! Pernah dengar tak orang menangis sebab bosan terlampau ? Jangan cakap tak pernah dengar . AKU LA ORANGNYA . Lagi-lagi sekarang ni aku tengah bendera merah, dengan hormon hati yang tak balance, mood yang kelaut so aku jadi tersangatlah sensitif . Cepat touching ! Sampai boleh meleleh air mata ni :'( .Yang tak boleh blah nya aku menangis sebab kebosanan !

Hellllppppppppp ! I'm BORED !

muka sememeh ! eh ni gamba lama, x silap masa tahun 2010 . huhu. takde motif pun letak gambar nie . saje !



 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.