Hello.Do Follow Me and visit my Online Shop "Mimo Shopaholics" ! LOVE YOU ! :)
Cekodoks Buntalz

Thursday, May 17, 2012

Yeah dapat 2 tiket preview "Aku Ada,Kau Ada?" !

Syokk nya . Saya menang motor ! Eh tu iklan tongkat ali . Salah-salah . hehek.:p . Malam selasa hari tu dekat twitter , S_SamOfficial ( Official Fans Club Shaheizy Sam ) buat kuiz taw . Sape jawab cepat dia akan dapat 2 tiket pergi nonton preview filem terbaru Sam ‘ AKU ADA,KAU ADA?? ‘ yang akan keluar dekat wayang 24 may nie . 

So aku nie pun standby la tunggu soklan-soklan nye . Konon pergi search nama watak Sam and Yana dalam citer tu . Pastu cari pulak nama pengarah dia sape . Bajet susah sangat la soklan-soklan dia kannn. Tunggu punya tunggu terlepas soklan pertama . huhu.. Tapi takpe still ada soklan kedua .

soklan kedua

Alaa kacang mak enon je soklan nye . Kat KOREA lorr ! Dengan secepat-cepatnya aku taip selaju-lajunya dengan harapan aku la orang pertama yang jawab soklan tu . Haha ! Lepas je tekan button send , aku pi la discover twitterland tu . Nak tengok la kan ada ke orang yang da jawab soklan tu before aku . Search punya search punya search. yeahhh confirm !! aku lah orang pertama yang jawab !. Then dapat la mention dari S_SamOfficial .


Aku tak ada lah excited sangat dapat tiket ni . Yang aku excitednye sebab aku dapat jumpa my pujaan hati Shaheizy Sam and my kakak Yana Samsudin ! Tapi aku tak pernah pergi The Curve lorr.. *nampak sangat bukan kaki jalan -_- .   Huwaaa kalau sesat nanti macam mana ? Dah la kena ada kat sana before pukul 8 . Balik keje 5.30, confirm jalan jem ! Uh ter-rushing la kita nanti . Takpe, PAPAGO kan ada :p



p/s : Suka sangat OST filem nie ! 

"Aku tahu dimana nak cari cintamu , disini tak mungkin mengalah dengan apa yang mendatang . Yang ku tahu kucuba terbaik untukmu , yang indah jadikan kenangan yang duka perbetulkan..."

No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.